BIBLIJE GÓRY:

1. Na jakiej górze ukazał się Mojżeszowi Anioł Pański, w płonącym krzewie (Wj 3)

2. Z jakiej góry wrócili do Jerozolimy Apostołowie po Wniebowstąpieniu Pana Jezusa (Dz)

BIBLIJNE MIEJSCOWOŚCI:

1. W jakim mieście Maryja dowiedziała się, że zostanie Matką Zblawiciela? (Łk 1)

2. Gdzie św. Jan głosił słowa: "Nawracajcie się, bo bliskie jest królestwo niebeiskie"? (Mt 3)

3. W jakim mieście nastąpiło Zesłanie Ducha Świętego na maryje i Apostołów?(Dz 2)

4. Z jakiej krainy Jezus wstąpił do nieba? (Dz 1)

5. W jakiej miejscowości Jezus uzdrowił niewidomego Bartymeusza, syna Tymeusza? (Mk)

Rozstypanka (tylko jeden wyraz 8-literowy)

J L E E B M E T _ _ _ _ _ _ _ _ x8

jak najszybcej ; dddddddd

2

Odpowiedzi

2010-03-01T11:08:14+01:00
Biblijne Góry:
1. Góra Horeb
2. Góra Oliwna

Biblijne miejscowości:
1. Nazaret
2. nad rzeką Jordan
3. Jerozolima
4. Góra Oliwna
5. wychodząc z Jerycha

Rozsypanka: Betlejem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T11:16:28+01:00
GÓRY:
1.Na górze Horeb
2.Z góry Oliwnej
MIEJSCOWOŚCI:
1.W Nazarecie
2.Na pustyni Judzkiej
3.W Jerozolimie
4.Z krainy zwanej Galileą
5.W Jerycho
ROZSYPANKA: BETLEJEM