Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:39:25+02:00
Polacy nie czują się bezpiecznie w swoim miejscu zamieszkanie , ponieważ w naszym kraju następuje bardzo dużo włamań , pobić , gwałtów itp. Niektórzy ludzie , którzy zostali napadnięci lub okradzieni boją się przebywać we własnym domu sądząc , że za chwilę ktoś się do niego włamie. Moim zdanie Polscy policjanci i straż miejska powinni być bardziej czujni , przyjmować wszelkie zgłoszenia i nie być obojętnymi dla naszych wezwań . W Polsce powinno się ujawniać zdjęcia i nazwiska pedofilów , a także stosować wyższe kary np. kastrację lub dożywocie .
1 5 1
2009-10-19T16:41:10+02:00
Mysle ze chodzilo ci dlaczego <<Polacy>> :)
Mysle, ze jest to zwiazane z polityka, politycy wciaz sie kloca.. NIby najwazniejsza glowa w panstwie jest prezydent, a tyle sie slyszy ze premier bez decyzji prezydenta zadecydowal o tym czy o tamtym.. Wszedzie szerzy sie zlodziejstwo, kradzieze, wlamania..
Mysle ze wieksze inewstycje powinny pojsc na szkole i place sluzb ochrony_polici itd
1 3 1
2009-10-19T18:06:56+02:00
Wydaje mi się że Polacy nie mają poczucia bezpieczeństwa ponieważ :
coraz więcej się słyszy o włamaniach do domu
gwałtach
kradziejstwie
pobiciach itp.
Moim zdaniem gdy Policja i środki ochronne wezmą sie za wieksze obchody miast i pilnowanie tego aby nic się nie stało Polacy bedą czuli się bezpieczniej we własnym domu jaki w mieście wiedząc że nic im nie zagraża.
1 4 1