Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:51:37+02:00
Bo Marek urodził się na krótko przed północą, a Jarek tuż po. W dodatku o północy podczas porodu matka przekroczyła linię zmiany daty (np. rodziła na statku). ;p


Bliźniaki traktuje się często jako jedno osobę. Rodzice ubierają je w jednakowe ubrania, kupują identyczne zabawki. Czy to jest na pewno dobre wyjście? Każdy człowiek jest jedyny w swoim rodzaju. Ma swój własny, oryginalny światopogląd. Chce spełniać swoje marzenia. Chce po prostu czuć się wyjątkowym. I nie ma tu pychy. Właśnie z tego powodu jeden z bliźniaków obchodzi swoje urodziny później. Nie dlatego, że się nawzajem nie lubią. Czynią tak, ponieważ każdy z nich chcę być w swoje urodziny tą najważniejszą osobą – jedynym solenizantem.


xD
2009-10-19T19:37:13+02:00
Marek urodził się 28 lutego, a Jarek 1 marca. Marek kilka minut przed, a Jarek po północy. Zakładamy, że jest rok przestępny. Marek ma urodziny 28 lutego, a za 2 dni, czyli 1 marca Jarek. Jak na pewno każdy wie, w roku przestępnym luty ma 29 dni ; )
Mam nadzieję, że pomogłam ; ))