Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ula5
  • Początkujący
2010-03-01T13:38:25+01:00
Pokarm dla zwierząt i ludzi
do wypieku ciast i chleba
produkcja wina
produkcja sera
w medycynie produkcja antybiotyku
powodują zatrucia
wywołują choroby
pleśnienie produktów
niszczenie przedmiotów
właściwości halucygenne
urzyźniają glebą tworząc pruchnicę
upiększają lasy
niszczą drzewa
7 4 7
2010-03-01T13:38:26+01:00
Wytwarzają substancje trujące
psują jakość żywności

to są negatywy

pozytywów nie znam -,-

Sorry ;****
5 2 5