Uporządkuj zadania w takiej kolejności, aby powstało opowiadanie. Przepisz nieuporządkowane zdania, obok zdań napisz cyfrę oznaczającą, które z kolei w tym opowiadaniu jest to zdanie. Niżej przepisz uporządkowane zdania.

.... Dzisiaj była piękna pogoda.
.... Poszliśmy na boisko grac w piłkę.
.... Oj, Jurku, nie bądź taki zapominalski!
.... Jurek zdjął kurtkę i położył ją na ławce.
.... Pani woźna przyniosła kurtkę Jurka.
.... Potem wróciliśmy do klasy.
.... Wtem ktoś zapukał.

Dam naj. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T13:54:10+01:00
..1.. Dzisiaj była piękna pogoda.
...2. Poszliśmy na boisko grac w piłkę.
...7. Oj, Jurku, nie bądź taki zapominalski!
..3.. Jurek zdjął kurtkę i położył ją na ławce.
..6.. Pani woźna przyniosła kurtkę Jurka.
..4.. Potem wróciliśmy do klasy.
..5.. Wtem ktoś zapukał.

Dzisiaj była piękna pogoda.
Poszliśmy na boisko grac w piłkę.
Jurek zdjął kurtkę i położył ją na ławce.
Potem wróciliśmy do klasy.
Wtem ktoś zapukał.
Pani woźna przyniosła kurtkę Jurka.
Oj, Jurku, nie bądź taki zapominalski!
2010-03-01T13:55:57+01:00
..1.. Dzisiaj była piękna pogoda.
..2.. Poszliśmy na boisko grac w piłkę.
..7.. Oj, Jurku, nie bądź taki zapominalski!
..6.. Jurek zdjął kurtkę i położył ją na ławce.
..5.. Pani woźna przyniosła kurtkę Jurka.
..3.. Potem wróciliśmy do klasy.
..4.. Wtem ktoś zapukał.
powinno być dobrze;)

Dzisiaj była piękna pogoda.
Poszliśmy na boisko grac w piłkę.
Potem wróciliśmy do klasy.
Wtem ktoś zapukał.
Pani woźna przyniosła kurtkę Jurka.
Jurek zdjął kurtkę i położył ją na ławce.
Oj, Jurku, nie bądź taki zapominalski!