1 cal=2,54 cm
1 stopa=12 cali=.....cm
Kapitan Guliwer podczas podróży poznał liliputa o wzroście 6,5 cala.W Krainie Olbrzymów spotkał zaś karła o wzroście 30 stóp.Podaj w centymetrach wzrost liliputa i karła.

Wzrost liliputa=.........cm
Wzrost karła=.........cm


POMÓŻCIE!!

3

Odpowiedzi

2010-03-01T14:01:27+01:00
6.5x2.54=16.51 ->wzrost liliputa
30x12x2.54=914,4 -> wzrost karła
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:01:34+01:00
1 cal=2,54cm
1 stopa=12 cali=12* 2,54=30,48 cm

wzrost liliputa 6,5 cala*2,54=16,51 cm
wzrost karła 30stóp* 30,48 =914,4 cm
22 4 22
2010-03-01T14:01:58+01:00
1 cal=2,54 cm
1 stopa=12 cali= 12 * 2,54cm = 30,48cm
Kapitan Guliwer podczas podróży poznał liliputa o wzroście 6,5 cala.W Krainie Olbrzymów spotkał zaś karła o wzroście 30 stóp.Podaj w centymetrach wzrost liliputa i karła.

Wzrost liliputa= 6,5 * 2,54cm = 16,51cm
Wzrost karła= 30 * 30,48cm= 914,4 cm
9 4 9