Odpowiedzi

2010-03-01T14:15:39+01:00
P=1/2*h (a+b)
P=1/2*26(15+35)
p=13*50
p=650
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:18:20+01:00
(35-15):2=10

10²+x²=26²
100+x²=676
x²=676-100
x²=576
x=24- to jest wysokość trapezu

Ptr=(a+b)/2*h
Ptr=(15+35)/2*24
Ptr=25*24
Ptr=600 cm²
  • gudi
  • Początkujący
2010-03-01T14:19:49+01:00
Podstawa mniejsza = 15cm
podstawa wieksza = 35 cm
ramię = 26 cm

wysokość = h

h²+100=676
h²=576 / √
h=24

P=(a+b)*h/2
P=(15+35)*24/2
P=600 cm²