Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:18:41+01:00
Arras - wielobarwna, jednostronna tkanina dekoracyjna, służąca do ozdabiania ścian, z przedstawieniami figuralnymi, krajobrazowymi, heraldycznymi lub groteskowymi.
38 4 38
2010-03-01T14:19:51+01:00
Arras- gobelin, kilim, przedstawiający najczęsciej jakies scenki rodzajowe, np. z polowania. Najsłynniejsze arrasy znajdują się na Wawelu w Krakowie.
12 2 12