Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T15:26:34+01:00
Możesz napisać tak : Życie człowieka nie kończy się na śmierci , ponieważ potem on zmartwychwstaje. Człowiek ma życie wieczne. Możesz narysować coś takiego napiszesz na górze słowo życie i pod nim narysujesz niemowlę. Napiszesz Śmierć i narysujesz np. trumnę , pomnik.Napiszesz Zmartwychwstanie , a pod nim narysujesz np. niebo , Jezusa. Proszę.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:31:11+01:00
Oto odpowiedź
W tej katechezie ewangelista opowiada o Wskrzeszeniu Łazarza podobno jak o uzdrowieniu, że Jezus miał ma nas suwaniem grzechów...??
Niewiem czy dobrze to ostatnie?

2 3 2