Odpowiedzi

2009-10-19T16:56:36+02:00
Liczba mieszkańców Grecji zaczęla wzrastac. Odczuwalny stał się brak ziemi uprawnej, ponieważ Hellada była krajem górzystym. Aby uniknąc głodówek, częśc ludności musiała opuścic Grecje i wyruszyc nad tereny położone nad Morzem Śródziemnym.
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T16:58:44+02:00
Uważam, że Grecy i Fenicjanie zakładali kolonie, ponieważ potrzebowali terenów do handlu i do uprawiania roślin oraz hodowli zwierząt. Zasiedlali podbite tereny, upowszechniali swoją religię.
33 4 33