Odpowiedzi

2010-03-01T14:27:08+01:00
Równe boki
przeciwległe kąty są równe
Przekątne przecinaja sie pod kątem prostym
6 4 6
2010-03-01T14:27:18+01:00
* przekątne rombu są prostopadłe
* romb ma środek symetrii (punkt przecięcia przekątnych)
* romb ma dwie osie symetrii (przekątne)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:28:38+01:00
Romb jest równoległobokiem,ma wszytkie boki równej długosci i moze być tez deltoidem
5 3 5