Oblicz pole powierzchni całkowitej i objętość prostopadłościanu o wymiarach 64cm, 60cm, 70cm...

Proszę podajcie dokł. obliczenia, odpowiedź itd. Potrzebne na niedługo ;]
Sory że tak mało pkt. ale tylko mam 22 pkt. i daje wszystkie!

2

Odpowiedzi

2010-03-01T14:37:18+01:00
V.= 64cm*60cm*70cm=268800cm sześciennych
Pc.= (64cm*60cm*2) + (64cm*70cm*2) + (70cm*60cm*2) = 7680cm kwadratowych + 8960cm kwadratowych + 8400cm kwadratowych = 25040cm kwadratowych
Odp.: Pole powierzchni całkowitej jest równe 25040cm kwadratowych, a objętośc jest równa 268800cm sześciennych.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:37:37+01:00
A=64cm
b=60cm
c=70cm

V=a*b*c
V=64*60*70
V=268800 cm³ - objętość


P=2(a*b+b*c+a*c)
P=2(64*60+60*70+64*70)
P=2(12520)
P=25040 cm² - pole powierzchni całkowitej
2 3 2