Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:29:55+01:00
H = 5√3 cm
V = 50√3 cm³
V =(1/3)* Pp* h
Pp = V : [(1/3) h ] = 50√3 cm³ : [(1/3)*5√3 cm] = 30 cm²
Pp = a²
a² = 30 cm²
a = √30 cm
Odp.Długość krawędzi podstawy tego ostrosłupa jest równa √30 cm.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:31:06+01:00
H = 5√3 cm
V = 50√3 cm³
V =(1/3)* Pp* h
Pp = V : [(1/3) h ] = 50√3 cm³ : [(1/3)*5√3 cm] = 30 cm²
Pp = a²
a² = 30 cm²
a = √30 cm
Odp.Długość krawędzi podstawy tego ostrosłupa jest równa
√30 cm.