Odpowiedzi

2010-03-01T14:34:15+01:00
Bóg obiecał Abrahamowi że dostanie kraj mlekiem i miodem płynący i będzie miał tyle dzieci ile gwiazd na niebie.


Mam nadzieję że pomogłem xD
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:11:17+01:00
Bog obiecał Abrahamowi ze jego żona urodzi dziecko.
Bylo to nie mozliwie gdyz Abraham i jego zona byli w podeszłym wieku,lecz jak Pan Bóg powiedział tak się stało.


Mam nadziejęę ze pomoglaam :D:D Pozdroo ;**
2010-03-01T17:55:44+01:00
Bóg obiecał Abrahamowi że będzie mieć potomstwo bardzo liczne, a to
potomstwo będzie panować na wszelkim stworzeniem