Odpowiedzi

2010-03-01T14:40:37+01:00
B)2 do4 *3 do6

bo p=2 do potegi (3*3)²*²= czyli 2 zostawiamy narazie, a 9*4=36
12=2*2*3 , a 3*2 do potegi 36*2=72

w odp b jest 4*3*6=12*6=72
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:42:23+01:00
Jeżeli p= 2 do3 * 3 do4 to liczba 12p jest równa:
12=3*4 = 2 do2 * 3 do 1
12p= 12 *2 do3 * 3 do4 = 2 do2 * 3 do 1* 2 do3 * 3 do4= 2 do 5 * 3 do 5 a więc odpowiedź c jest poprawna
a) 2 do4 * 3 do5
b)2 do4 *3 do6
C)2 do5 *3do5
d) 2 do6 *3do4
4 4 4