A)3x + 1 dla x=1
b)5 - 2y dla y=1
c)a(2a+1) dla a =1
d)s²-1 dla s =(-3)
___________________________________________________________________

podaj przykład wyrażenia algebraicznego,które dla a=1 przyjmuje wartość 3.

___________________________________________________________________

a)2(x-y) dla x=(-3)
b)a+1 -4b dla a =(-6) , b=¾


proszę o dokładne obliczenia:))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:42:13+01:00
A)3x+1
3*1+1=3+1=4
b)5-2y
5-2*1=5-2=3
c) a(2a+1)
1*(2*1+1)=1*3=3
d)9-1=8

6a:2

a) a ile to y?...
b)-6+1 -4*3/4 = -5 - 3 = -8

* czytaj jako znak mnożenia
2010-03-01T14:50:22+01:00
A)3x+1=3*1+1=3+1=4
b)5-2y=5-2*1=5-2=3
c)a*(2a+1)=1*2*1+1=2+1=3
d)(-3)do kwadratu-1=9-1=8

a*3

a)2x-2y=2*(-3)-y=-6-y
b)(-6)+1-4*trzy czwarte=-5-3=-8
1 5 1