Uzupełnij podać w ulamkach;
1. 1 doba to... tygodnia
2. 1 doba to .... grudnia
3. 4 doby to .... tygodnia
4. 1 kwadrans to... godz
5. 12 min to ... godz
6. 5 sztuk to ... tuzina
zad 2
W mojej klasie jest 27 uczniów, Ja jestem ... liczby uczniów tej klasy. Dziewczynek jest 18 a chłopców 9. dziewczynki są.... liczby uczniów tej klasy, a chłopcy.... liczby uczniów tej klasy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:41:24+01:00
Uzupełnij podać w ulamkach;
1. 1 doba to 1/7 tygodnia
2. 1 doba to 1/31 grudnia
3. 4 doby to 4/7 tygodnia
4. 1 kwadrans to 1/4 godz
5. 12 min to 1/5 godz
6. 5 sztuk to 5/12 tuzina
zad 2
W mojej klasie jest 27 uczniów, Ja jestem 1/27 liczby uczniów tej klasy. Dziewczynek jest 18 a chłopców 9. dziewczynki są 1/3 liczby uczniów tej klasy, a chłopcy 18/27 liczby uczniów tej klasy.

/ to kreska ułamkowa jakby co :] (np. 1/7 to jedna siódma)
24 4 24
2010-03-01T14:45:25+01:00
1 doba to 1/7
1 doba to 1/31
4 doby to 4/7
1 kwadrans to 15/60=1/4
12min to 12/60
5 sztuk to 5/12


W mojej klasie jest 27 uczniów ja jestem 1/27 liczby uczniów tej klasy.Dziewczynek jest 18 a chłopców 9. dziewczynki są 18/27 liczby uczniów tej klasy a chłopcy 9/27 liczby tej klasy
14 3 14