Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:48:26+01:00
W woli okrzeskiej urodzil sie Henryk Sienkiewicz. obecnie znajduje sie tam muzeum Henryka Sienkiewicza.
1 1 1
2010-03-01T14:48:32+01:00
Henryk Sienkiewicz urodził się w Woli Okrzejskiej!!! Teraz znajduje siwe tam Muzem Henryka Sienkiewicza.
1 1 1
2010-03-01T14:49:56+01:00
W Woli Okrzejskiej w 1846 r. został urodzony Henryk Sienkiewicz.


Pozdro...

:) :) :)