Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:30:12+01:00
Formy walki cywilnej :
-tajne publikacje, tajne nauczanie, bojkot polecen Niemieckich
-malowanie kotwic, zolwi , swastyki na szubcienicy
-pisanie tekstow typu ''tylko swinie siedza w kinie''

Formy walki zbrojnej (:
-akcje dywersyjno-sabotazowe (niszczenie mostow, palenie siecie elektr., palenie zapasow zywnosci)
-akcje sabotazowe (utrudnianie pracy przez uchylanie sie od niej , uszkadzanie maszyn, produkcja wadliwych wyrobow typu bron aminicja)
20 3 20
2010-03-01T17:15:08+01:00
Formy walki cywilnej :
-polscy robotnicy zatrudnieni w niemieckich zakładach zbrojnych celowo wykonywali źle swoją pracę, aby jak najbardziej obniżyć jakość broni i amunicji.
-Polacy na dużą skalę rozwinęli tajne nauczanie.

Formy walki zbrojnej z okupantami:
-Polacy organizowali zamachy na szczególnie znienawidzonych hitlerowców.

Mam nadzieję, że pomogłem :)
18 2 18