Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:51:17+01:00
Drogi Janku!!
Pisze do ciebie aby zaczhęcic cie do dbania o ekologie.Moze przyłaczysz sie do naszego kółka ekologicznego?
poznasz nowych ludzi i nauczysz sie dbac o przyrode.nie wyrzucaj smieci byle gdzie sa specjALNE KOSZE NA MAKULATURE SZKŁO I NIE TYLKO.
POZDRAWIAM PIOTREK
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:57:04+01:00
Drogi Maćku ! miejscowośc,data


W tym liście chciałabym cię zachęcić do działań na rzecz przyrody .
To naprawdę bardzo ważne. W naszym codziennym , szybkim życiu o tym niestety nie pamiętamy . A np. rzucając śmieci byle gdzie , niekupując ekologicznych reklamówek niszczymy naszą planetę . Tak niszczymy ją , ale też przedewszystkim siebie .Ja już to zrobiłam. Zaczęłam pomagać ziemi. Pomyśl co będzie za parę lat , gdy nie będziemy o nią dbać . Bardzo cię prosze ty też jej pomagaj , codziennie !


podpis ( imie)
może być ? heh może troche głupi !











2 5 2