Odpowiedzi

2010-03-01T14:53:17+01:00
Wydawanie pochopnych sądów to grzech najgorszy , poniewaz ludzie niewinni moga zostac oskarzeni i wtraceni do wiezienia albo skazani na np . smierc
2010-03-01T14:53:37+01:00
1. oszczerstwo.

moim zdaniem najgorsze jest oszczerstwo. Oszczerstwo jest to kłamstwo, czyli zaprzeczenie prawdy. Okłamujemy nie tylko siebie czy kolegę ale też Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
  • arew
  • Początkujący
2010-03-01T14:54:41+01:00
Najgorszym z grzechów przeciwko prawdzie jest wydawanie pochopnych sądów.Uwazam tak ponieważ każdy powinien móc wykorzystac prawo do własnej obrony.Stawając w miejscu oskarzonego też chcielibysmy miec szanse na wyjasnienie. Nie wszystko jest takie na jakie wygląda.Wydając pochopne sądy pokazujemy swoją samolubnosci i przekonanie ze zawsze mamy racje,winny jest zawsze inny czlowiek.Każdy powinien miec okazje do wypowiedzenia swojego zdania.]





LICZE AN NAJ! :)
1 5 1