Odpowiedzi

2010-03-01T15:19:36+01:00
Zad1
To zależy jaka jest skala. W pierwszym przykładnie ma być liczba po dwukropku (:) np. Jak masz skale 1:200 to masz napisać 200 cm w terenie. W drugim przykładzie trzeba podzielać przez 10 np. jest skala 1:200 to 0,1cm:20mm czyli 1mm:20mm

zad2.
Dodajesz wymiary 2m i 50cm
2m=200cm 200cm+50cm=250cm

1cm-100cm
x-250cm
250cm-100x /:100
x=2,5 cm= 2cm 5mm

Odp: Ma wymiary 2cm i 5mm.

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam!!!
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:34:36+01:00
Zadanie2 poniewaz w 1 nie jest podana skala
2m=200cm 200cm:100=2cm
50cm=500mm 500mm:100=5mm
W skali 1:100 ta szafka ma wymiary 2cm na 5 mm
Prosze o naj
3 5 3