Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:54:33+01:00
Sprawdzasz z jakiej liczby przez którą dzieli 45 można wyciagnąć pierwiastek i to jest akurat 9 bo 9 × 5 = 45.
√45 = √9 × √5 = 3√5
Mam nadzieję, że juz rozumiesz.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:55:07+01:00
Pierwiastek z 45 to pierwiastek z 9 razy 5
gdy zpierwiastkujesz 9 wyjdzie ci 3 przed nawiasem 5 nie obliczysz bez kalkulatora (zostawiasz pod pierwiastkiem)wiec jest 3 pierwiastki z 5