Odpowiedzi

2010-03-01T14:55:14+01:00
Moim zadnie podroż była by dobra dla mnie ponieważ pojechała bym tak gdzie jeszcze nie byłam zwiedziła bym te miasto.Na pewno była bym zadowolona.:)
Poleciała bym tam samolotem.
Moim zadnie Egipt ponieważ zobaczyła bym piramidy i na pewno było by mile pozwiedzać tak jak w książce Faraon:)
6 1 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:57:55+01:00
1.POJECHAŁA BYM NA IGRZYSKA OLIMPIJSKIE LUB ZAWODY SPORTOWE TAM GDZIE JEST JUSTYNA KOWALCZYK PONIEWAZ BARDZO JA LUBIE I INTERESUJE SIE SPORTEM.NP.VANCOWER
2.LOS ANGELES PONIEWAZ JEST TAM MILEY CYRUS PIOSENKARKA KTÓRA TEZ LUBIE I ZBIERAM O NIEJ INF. POLECIAŁA BYM SAMOLOTEM BO TAM NIE DOJEDZIE SIE SAMOCHODZEM.LOS ANGELES JEST W AMERYCE PÓLNOCNEJ.
3.HOLANDIA JEST TAM MOJA KOLEZANKA Z KLASY I BARDZO CHCIALA BYM JA ODWIEDZIC.WYBRAŁA BYM SIE TAM AUTOBUSEM LUB SAMOCHODEM.
4.SUCRE ODBEDA SIE TAM ZA 4 LATA IGRZYSKA OLIMPIJSKIE.POLECE SAMOLOTEM.
5.AFRYKA POZWIEDZA I POOGLADAC ZWIERZETA I PRZYRODE.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:59:09+01:00
Moją wymarzona podróż bym przeżył z rodziną najbliższą a pojechałbym bym na Hawaje ponieważ bym sie wreszcie dowidział jak jest przeżyć bez
nowoczesnych urządzeń a pojechałbym somochodem a potem dopłynął statkiem chciałbym tam zostac przez 2 tygodnie mozliwe też że kogoś bym tam mogł spotkać przez najbliższe 3 dni bym rozejżał się po okolicy i wybrał bym najlepsze miejsce potem bym mile spędził czas wylegiwając się i pijąc lemoniade z rodziną taką bym mógł przeżyc przygode
5 3 5