Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T14:57:40+01:00
Sądzę , że jako post cielesny to np. Wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych, Nie spożywać alkoholu itp. a w duchownym to np. będę codziennie chodziła do kościoła na poranna mszę, nie bedę używała wulgarnych słów itp . Myślę że trochę pomogłam ;))
2 3 2
2010-03-01T14:57:42+01:00

Nie Pić Alkoholu , Chodzić Do Kościoła W NIedziele , NIe Klnąć
wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych


1 1 1
  • arew
  • Początkujący
2010-03-01T15:04:36+01:00
Cielesny:
-odmawianie sobie słodychy,
-nie jedzenie mięsa
-posypanie głowy popiołem
-oddawanie pieniedzy naszczytny cel
-brak zabaw,rozrywek



duchowy:
-Post Eucharystyczny
-duchowa adopcja
-msze s
-praca nad swoimi wadami
-ograniczenie wulgaryzmów


licze na naj :* ;)
2 4 2