Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T14:56:15+01:00
Jest to ustrój w którym Państwo stara się kontrolować całkowicie życie swoich obywateli. Władza w takim państwie jest w ręku jednego człowieka- przywódcy, bądź jednej partii politycznej.Los narodu jest tam odsuwany na drugi plan , na pierwszym miejscu stawiane są interesy i potrzeby państwa.
2010-03-01T15:00:58+01:00
Totalitaryzm to charakterystyczny dla XX - wiecznych reżimów dyktatorskich system rządu dążący do całkowitej władzy nad społeczeństwem za pomocą monopolu informującego ipropagandy , ideologi państwowej , terroru tajnych służb , akcji monopolowych i masowej monopartii.