Zad .1 Ile to cm ?

a) 80 mm
b) 130 mm
c) 1m 20 cm
d) 4m 18 cm

zad. 2 Takie same polecenie jak w zad. 1

a)4 dm
b) 5 dm 8 cm
c) 3m 5 dm
d) 1m 4dm 6cm

zad.3 - Zamień na metry .

a) 2km
b) 72 km
c) 3km 278 m
d) 40km 49 m

Dokładniej będzie w książce <zdjęcie w załączniku >do klasy czwartej ćw. 7 ,8 , 10 na str. 161
Z góry dziękuje , będą pozytywne oceny za dobre rozwiązania ;))

3

Odpowiedzi

2010-03-01T15:00:49+01:00
Z 1
a 8cm
b 13cm
c 120cm
d 480cm

z 2
a 40cm
b 58cm
c 350cm
d 146cm

z 3
a 2000m
b 72000m
c 3278m
d 40049m

proszę bardzo :)
2 5 2
2010-03-01T15:01:16+01:00
A) 8 cm
b) 13 cm
c) 120 cm
d) 418 cm


a) 40 cm
b) 58 cm
c) 350 cm
d) 146 cm


a) 2 000 m
b) 72 000 m
c) 3 278 m
d) 40 049 m
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:02:43+01:00
Zad 1

80 mm = 8 cm
130 mm = 13 cm
1m 20 cm = 120 cm
4m 18 cm = 418 cm

zad 2
4 dm = 40 cm
5dm 8 cm = 58 cm
3 m 5 dm = 350 cm
1m 4 dm 6 cm = 146 cm

zad 3
2km = 2000m
72 km = 72000 m
3 km 278m = 3278m
40 km 49m = 40049 m

To jest prościutkie dziwie sie że tego nie umiesz ???