Odpowiedzi

2010-03-01T15:09:44+01:00
Leonardo da Vinci
"Mona Liza", "Madonna w grocie skalnej",
"Dama z łasiczką
- Rafael Santi
"Szkoła ateńska",
Tycjan
"Odpoczywająca Venus".
Michał Anioł-Freski w kaplicy Sykstyńskiej
Hans Memling-"Sąd Ostateczny"
Hieronim Bosch "Ogród ziemskich rozkoszy”.
Donato Bramante prezbiterium i kopuła kościoła Santa Maria delle Grazie w Mediolanie
2010-03-01T15:15:00+01:00
Leonardo da Vinci " Dama z gronostajem "
Rafael Santi " Trzy Gracje "
François Clouet " Elżbieta Austriacka "
Michał Anioł " Sąd Ostateczny "
Giorgione " Burza "
Bergognone " Madonna z Dzieciątkiem "
Albrecht Dürer " Adam i Ewa "
Sandro Botticelli " Narodziny Wenus "
Giovanni di Paolo " Chrzest św. Ansanusa "
Filippino Lippi " Pokłon trzech króli "


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:21:50+01:00
Leonardo da Vinci
"Mona Liza", "Madonna w grocie skalnej",
"Dama z łasiczką",
"Ostatnia wieczerza".

- Rafael Santi
"Szkoła ateńska",

- Tycjan
"Odpoczywająca Venus".

-Fra Angelico
freski w klasztorze Santo Marco we Florencji i w kaplicy papieskiej w Rzymie
"Zwiastowanie"

-Andrea del Verrocchio
"Chrzest Chrystusa"

-Bellini Gentile i Giovanni (bracia)
"Piękna ogrodniczka"
"Madonna Sykstyńska"
"Madonna ze szczygłem"

-Michał Anioł
"Stworzenie Adama",
"Prorocy",
"Sybille"
"Sąd Ostateczny"

-Lucas Cranach
"Adam i Ewa"

-Pieter Bruegel
"Ślepcy"
"Wesele chłopskie"
"Żniwa"