Odpowiedzi

2010-03-01T15:08:16+01:00
%o - to są promile
Oblicz:
a) 2%o liczby 8000 = 16
b)12%o liczby 500 =6
c)420%o liczby 2000 =840
d)4,8%o liczby 4000 =19,2

zad 2
Zamień liczby na promile:
a)0,003 =3%o
b)0,025 =2,5%o
c)0,705 =70,5%o
d)1/2 = 500%o
e)3/4 =750%o
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:12:45+01:00
1.
a)2/1000*8000=16 promili
b)12/1000*500=6 promili
c)420/1000*2000=840 promili
d)4,8/1000*4000=19,2 promili

2.
a)0,003/1000 promili
b)0,025/1000 promili
c)0,705/1000 promili
d)1/2:1000 promili czyli 1000/2 promili
e)3/4:1000 promili czyli 3*1000/4 promili
2 4 2