Odpowiedzi

2010-03-01T15:10:58+01:00
XXII=22
LV=60
VIII=8
CXX=120
XLVII=48
XIX=19
CDXXIV=424
MCMV=1905
CMXXIV=924
DXIII=513
XXXVI=36
DCLVI=656
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T15:11:30+01:00
XXII=22
LV=55
VIII=8
CXX=
XLVII=47
XIX=19
CDXXIV=424
MCMV=1905
CMXXIV=924
DXIII=513
XXXVI=36
DCLVI=656
2010-03-01T15:12:50+01:00
XXII = 22
LV = 60
VIII = 8
CXX = 120
XLVII = 47
XIX = 19
CDXXIV = 424
MCMV = 1905
CMXXIV = 924
DXIII = 513
XXXVI = 36
DCLVI = 656