Odpowiedzi

2010-03-01T15:12:03+01:00
z Czechami – 796 km
ze Słowacją – 541 km
z Ukrainą – 535 km
z Niemcami – 467 km
z Białorusią – 418 km
z Rosją – 210 km
z Litwą – 104 km
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T15:16:37+01:00
Litwa 103km
Rosja 210km
Białoruś 416km
Niemcy 467km
M. Bałtyckie 528km
Ukraina 529km
Słowacja 539km
Czechy 790km




13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:22:39+01:00
Czechy (790 km)
Słowacja (539 km)
Ukraina (529 km)
Niemcy (467 km)
Białoruś (416 km)
Rosja (Obwód kaliningradzki 210 km)
Litwa (103 km)

Długość granicy morskiej wynosi 440 km
długość wybrzeża morskiego Bałtyku wynosi 770 km

Całkowita długość granic wynosi 3 582 km (w tym 528 km to granice morskie)
25 4 25