Odpowiedzi

2010-03-01T15:23:31+01:00
Podczas feri bylam u cioci agnieszki ,która mieszka w Wrocławiu.w poniedzialek pojechalam z nia na łyżwy ,spotkalam tam duzo starych znajomych.kiedy juz wrócilysmy do domu zjadlysmy obiad.
nastepnego dnia szylysmy na szydelku.
w srode czwartek i piatek robilysmy rozne inne zeczy...
W sobote pojechalam do domu.
bylo to dla mnie bolesne...
ferie bardzo mi sie podobaly...
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:42:24+01:00
Witaam Pana / Panią .

< DATA >

Dzien dobry pisze do Pana / Pani poniewaz chciałabym opowiedziec o moich feriach .
W ferie chodziłam na zajęcia do biblioteki , które prowadziły wolontariszki i wolontariusze . Robilismy rózne ciekawe rzeczy , a na koniec codziennie chodzilismy na sale i gralismy w gry albo bawilismy się . W weekendy nie było zajęc wiec jezdziłam na basen z kolezankaami .
Ferie spedziłam sympatycznie i miło .
< a tu napisz kto napisał >


Prosęę ; ***
licze na naj ; ] .