Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:25:15+01:00
A) 8÷2=4
4²+x²=5²
16+x²=25
x²=-16+25
x²=9 /√
x=√9
x=3

b) 20÷2=10
10²+8²=y²
100+64=y²
y²=164 /√
y=√164
y=2√41

c) x²+10²=12²
x²+100=144
x²=144-100
x²=44 /√
x=√44
x=2√11

z=2x
z=4√11

Myślę, że będzie dobrze. ;D
24 4 24
2010-03-01T15:25:57+01:00
Zad. 1.

x²+4²=5²
x²+16=25
x²=9
x=√9
x=3

zad. 2.

y²=10²+8²
y²=164
y=√164
y=√41*4
y=2√41

zad. 3.

x²+10²=12²
x²+100=144
x²=44
x=√44
x=√4*11
x=2√11

z=2x
z=4√11

Jakbyś miała jakieś pytania to na PW, chętnie pomoge :]

8 4 8