Odpowiedzi

2010-03-01T15:15:29+01:00
1. Ktoś jest bardzo szczęśliwy
2. Coś się komuś nie podobało.
3. Przeszkadza, marudzi
4. Ktoś się bardzo boi czegoś.
5. Ktoś się głęboko zdziwił
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:15:52+01:00
1. Skrzydła wyrosły mu u ramion-Poczuł wolność.
2. Miał kwaśną minę-miał tką brzytką minę Xd Nooo był zły i smutny ;)
3. Kręciła nosem- była niezadowolona.
4. Miał nogi jak z waty-takie zdrętwiałe....:p
5. Osłupiał ze zdziwienia. - bardzo się zdziwił...! ;d
6 1 6
2010-03-01T15:18:14+01:00

1.cieszyć sie, czuć w sobie radość
2.byc niezadowolonym z czegoś, być wybrednym
3.narzekać, być niezadowolonym
4.bać sie
5 byc pod wrażeniem czegoś lub kogoś
3 3 3