Zad.1
Podstawy trapeza równoramiennego maja długość 4 cm i 20 cm , a jego wysokość ma długość 6 cm. Oblicz obwód tego trapezu.

Zad.2
Podstawy trapezu równoramiennego mają długości 11 cm i 27cm, a długości ramion wynoszą 14 cm. Jaką wysokość ma ten trapez.?

Zad.3
Smycz psa ma długość 6m. Kot położył się w odległości 7,5 m od psa. Czy kot może czuć się bezpiecznie??


Prosze o dobre odpowiedzi ;**



2

Odpowiedzi

2010-03-01T15:30:26+01:00
ZAD1. 44cm
ZAD2.11,4891253cm
ZAD3.może
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:33:29+01:00
1Trapez :
8²+6²=x²
64+36=x²2
10=x

obw=4+20+10+10=44cm²

2.
14²=8²+x²
196=64+x²
√132=x
x=2√33

h=x
wysokosc ma 2√33