Odpowiedzi

2010-03-01T15:25:18+01:00
Święta Maryja matka Jezusa.
"Chcę być taka...Jaka?? jak Maryja, taka czysta i taka radosna" chyba fragment tej pieśni pielgrzymkowej mówi sam za siebie. Chcę być taka jak Maryja dlatego przyjmuję imię Maria. Była ona głębokiej wiary. Nie zawahała się i zgodziła się być Matką Jezusa choć była bardzo młoda. Chciałabym mieć taką wiarę jak Ona! Była bez grzechu, żyła w posłuszeństwie, zaufała Bogu. Chciałabym mieć taką wiarę jak Ona i tak bardzo ufać Bogu, dlatego biorę takie imię na patrona
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:06:22+01:00
Maria Matka Jezusa posiadała głęboką wiarę. Nikt z istot żywych nie dorównał jej pod tym względem. Przez całe swe życie zachowała dziewictwo oddając swoje serce jedynie Wszechmogącemu. To ją Bóg wybrał na matkę Jezusa, którego niepokalanie poczęła.

Ostatni obraz Marii w Biblii - to napełniona Duchem Świętym chrześcijanka, zjednoczona ze wspólnotą wierzących. Wypełniła swoją rolę w planie Bożym, podobnie, jak może ją wypełnić każdy człowiek, jeśli tak jak ona podda się Bogu i powie: "Niech mi się stanie według słowa Twego".
1 5 1