Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:32:12+01:00
Dlatego że ludność państwa zbuntowała się.W państwie powstała rewolucja czyli gwałtowne przemiany ustroju politycznego.W 1789roku to był rok początku rewolucji.Uchwalono wtedy deklaracje praw człowieka i obywatela która mówiła że każdy ma prawo do wolności.
2 4 2
2010-03-01T15:35:11+01:00
- obciążenia podatkami spowodowały głód i nędze
- Francja stałą się potęgą w Europie
- wzrost kultury
- nierównomierne bogacenie się warstw społecznych
- jedna z przyczyn rewolucji francuskiej
2 4 2