Odpowiedzi

2010-03-01T15:37:46+01:00
Nie wiem dokładnie ale może na 40 rozdziale znajdziesz :)
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:43:51+01:00
Plemiona, które dzieci odwiedzały (Staś,Nel,Mea,Kaly) były pogańskie. Kiedy dzieci do nich przyjechały mieli złowrogie zamiary, jednak gdy Kaly zaczął do nich przemawiać zrozumieli, że powinni im usługiwać. Wtedy plemiona chciały dojść do braterstwa ze Stasiem (wypić krew Stasia, a potem Staś krew wodza danego plemienia), lecz on i Kaly się na to nie zgodził. Do braterstwa więc doszło z Kalym, który wypił krew wodza plemienia, a potem wódz krew Kalego.

Chyba o te zwyczaje chodziło ;)
23 3 23