Witam. Proszę o szybko odpowiedź na następujące zadania ;)
Zad. 1
0,05 godziny - ile to minut?
0,25 doby - ile to godzin?
0,005 godziny - ile to sekund?
0,4 godziny lekcyjnej (45minut)- ile to minut?

Zad 2.
Co trwa dłużej podkreśl.
0,02 godziny czy 150seknud
0,4 doby czy 9 i pól godziny
0,001 godziny czy (trzy całe i trzy czwarte)
0,02 doby czy 2 kwadranse

Szybko! Kto pierwszy rozwiąże (dobrze) ten dostaje Najlepsze!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:41:11+01:00
0,05 godziny - ile to minut? = 0,05*60 = 3 minuty
0,25 doby - ile to godzin? = 0,25 * 24 = 6 godzin
0,005 godziny - ile to sekund? = 0,005 * 3600 =18 sekund
0,4 godziny lekcyjnej (45minut)- ile to minut? = 0,4*45 = 18 minut
zad 2
Co trwa dłużej podkreśl.
0,02 godziny czy 150seknud
0,02*60 = 1,2 minuty < 150s = 150/60=2,5 minuty
0,4 doby czy 9 i pól godziny
0,4*24 = 6godzin <9,5 godziny
0,001 godziny czy (trzy całe i trzy czwarte)
tu nie wiadomo z czym porownac(z sekundami czy minutami)
0,02 doby czy 2 kwadranse
0,02*24 = 0,48 godz < 2kwadranse = 0,5 godz
1 1 1
2010-03-01T15:42:37+01:00
Zad.1
0,05 h = 3 min.
0,25 doby = 6 h
0,005 h = 30 sek.
0,4 h lek. = 18 min.

Zad.2
0,02 h czy 150 sek.? - 150 sek.
0,4 doby czy 9,5 h? - 9,5 h
niestety nie wiem o co chodzi.
0,02 doby czy 30 min? - 30min
__________________________________________
Mam nadzieję, że pomogłem.

Copyright by FrankLINjonas.