W piekarni były sprzedawane tylko CAŁE bochenki chleba. Bochenek waży 0,8 kg. Piekarz powiedział, że sprzedano 250 kg chleba. Zapisz obliczenia świadczące o tym, że piekarz nie podał dokładnej wagi sprzedanego chleba.

Proszę o podanie wszystkich obliczeń.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T15:36:32+01:00
250 kg: 0,8 kg= 312, 5 bochenków chleba
Skoro sprzedawał całe to nie podał dokładnej bo wychodzi 312 bochenków i pół
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:38:00+01:00
250 kg / 0,8 kg = 312,5 - skoro sprzedawano tylko całe bochenki to nie możliwe było sprzedanie "312 i pół" bochenka - piekarz podał masę sprzedanego chleba w przybliżeniu
1 1 1