Odpowiedzi

2010-03-01T15:40:22+01:00
Piekarz- baker
lekarz-medical doctor
malarz- painter
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:46:47+01:00
Murarz bricklayer
locksmith
dancer
firefighter
policeman
cook
waiter
shopkeeper
mechanic teacher
lifesaver
doctor
Dentist
plumber
receptionist


ślusarz
tancerz
strażak
policjant
kucharz
kelner
sklepikarz
mechanik nauczyciel
ratownik
lekarz
dentysta
hydraulik
recepcjonista