Odpowiedz na pytanie.
a) Jakimi figurami mogą być podstawy ostosłupów??
b) Jakimi figurami magą być ściany boczne ostrosłupów???
d) Z drutu o długość 39 cm Rafał zrobił szkielet czworościanu foremnego. Jaką długość ma kwawiędz tego czworościany

2

Odpowiedzi

2010-03-01T15:45:02+01:00
A)trójkąt, czworokąt, pięciokąt,sześciokąt, ośmiokąt

b)trójkątami

c)39:12 znak równa się 3,25cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:49:36+01:00
1. trójkąt, czworokąt, pięciokąt,sześciokąt, ośmiokąt

2. trójkątami

3. 39:12 znak równa się 3,25cm