Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:56:12+01:00
Ostatnio razem z przyjaciółmi wybrałam się na fantastyczny film - "AVATAR 3D". James Cameron (reżyser tego dzieła, a także twórca "TITANIKA") pokazał niesamowite krajobrazy, które zabierają wdech w piersiach. Bohaterami są zwykli śmiertelnicy, a także piękne stworzenia z wyglądu podobne do człowieka. Błękitni mieszkańcy nie zbadanej do tej pory planety żyją zgodnie z naturą. Każdy może znaleźć w tym filmie coś dla siebie: miłosną historię, wojnę dwóch światów, no i oczywiście piękną przyrodę, która w trój-wymiarze wygląda jak żywa. Naprawdę polecam ten film wszystkim fanom kina fantasy.
1 5 1
2010-03-01T16:03:53+01:00
Filmem , który poleciłabym koledze jest z pewnością " Avatar ".
Jest to produkcja trójwymiarowa.Zachwyca świetną ścieżką dzwiękową . Ponadto jest to film z przesłaniem , który uczy , że trzeba dbać o środowisko."Avatar "zdobył wiele nagród . Podczas sensu sale kinowe były wypełnione po brzegi.Naprawdę warto go obejrzeć , dlatego poleciłabym go koledze.
2 4 2