Odpowiedzi

2010-03-01T15:42:04+01:00
Swojej koleżance poleciłabym film Dziewczyny z drużyny.
Rodzaj filmu jest w jej stylu, zabawny i wredny.
Chciałabym, żeby go obejrzała z względu na to , że jest tam czirliderstwo, do którego należymy.
Można podłapac kilka kroków z tego filmu i okrzyków.
1 5 1
2010-03-01T15:47:20+01:00
Drogi Tomku chciał bym ci polecić fil pt:"Bękarty wojny".
Jest to bardzo fajny i ciekawy film można się dużo z niego nauczyć.Bohaterzy tego filmu przedstawiają jak było w czasie wojny.Nie będę ci więcej opowiadał tylko musisz go sam zobaczyć.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:51:16+01:00
Avatar .
Piękna , ciekawa i wciągająca historia , pokazująca , że wszystko może się zdarzyć .
Pełny niesamowitych zwrotów akcji film , ukazuje to czego czasem zwykły człowiek nie jest w stanie dostrzec .
Są też tam momenty w których sytuacje graniczą z absurdem , oraz momenty które mówią o tym , czego nie jesteśmy w stanie zrozumieć .
Naprawdę miła i sympatyczna animacja , z pewnością godna polecenia .
1 5 1