Odpowiedzi

2010-03-01T15:42:34+01:00
Według mnie przyniosła wiele dobrego: zapoczątkowała ona świeckie państwo, stworzyła podstawy do tworzenia ustrojów republikańskich Europy
1 1 1
2010-03-01T15:43:24+01:00
weduk mnie jest dobrze tak myślę .......
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T21:39:49+01:00
Rewolucja francuska moim zdaniem była bardzo konieczna , pokazali tym ,ze mogą wywalczyć swoje...:D
1 1 1