It's episode four of this great drama.
A plane crashed on an island.
48 people surviwe but the island has got some dangerous secrets.

In these scenes from tonight's show, the survivors are looking for food abd watwr in the forest.
But someone, or something, is distracting them.
On the beach, Shanonn and Sayd are not sunbathing.
They are talking and making plans.

2

Odpowiedzi

2010-03-01T15:48:59+01:00
To jest wydarzenie cztery z tego świetnego dramatu. Samolot rozbił się na wyspie. 48 ludzi ale wyspa ma jakieś niebezpieczne tajemnice. W tych scenach z widowiska dzisiejszego wieczoru, ocalały szukają jedzenia w lesie. Ale ktoś, albo co, rozprasza ich. Na plaży, Shanonn i Sayd nie opalają się. Oni rozmawiają i planują.-nie wiem czy to chodzi o przetłumaczenie.?:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:24:18+01:00
To jest czwarty odcinek tego świetnego spektaklu. Samolot rozbił się na wyspie. 48 ludzi przeżyło, ale na tej wyspie jest kilka niebezpiecznych miejsc. W scenerii w dzisiejszym wieczornym programie, rozbitkowie szukają jedzienie i wody w lesie.
Ale ktoś, lub coś, rozprasza ich uwagę.
Na plaży , Shanonn Sayd nie opalają się. Oni rozmawiają i planują.