Plis ! pomuszcieee :P chociaż troszkę :P

1)Opisz krótko skutki odnotowanych ostatnio trzęsień ziemi(na podstawie neta ,tv,gazet)
2)Wymień produkty wulkaniczne ,które wydobywają się podczas erupcji
3)Podaj nazwy co najmniej 2 wulkanów czynnych ,które znajdują się w Europie io gdzie się znajdują (państwa)
4)Wymień negatywne i pozytywne skutki erupcji wulkanicznych


nie musisz odpowiadać na wszystkie ! chociaż 2 !
dam naj ;)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T16:49:49+01:00
2.Popiół, gaz , lawa, bomby magnowe
3.Hekla-Islandia
Etna-Włochy
4.Negatnywne- zniszczenia, śmierć ludzi
Pozytywne- popiół użyźnia glebe, miejsce odwiedziń przez turystów

mam tyle ;p
P.S wszystko było w książce xd ;p
2 4 2
2010-03-01T17:19:14+01:00
2.Popiół, gaz , lawa, bomby magnowe
3.Hekla-Islandia
Etna-Włochy
4.Negatnywne- zniszczenia, śmierć ludzi
Pozytywne- popiół użyźnia glebe, miejsce odwiedziń przez turystów
<lol>

ps.pisze się pomóżcieee ! ale rozumiem też pisze czasem dla jaj :>>
koffaaanaaa daaajn naaj :***<kisss> :*