Odpowiedzi

2010-03-01T15:46:48+01:00
Nalezy oddac szacune gdy są to świete rzeczy.
1 2 1
2010-03-01T15:47:59+01:00
Dlatego ze na predzmiocie religji muwi sie o bogi =]
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:48:42+01:00
Symbolom religijnym należy się szacunek ze względu na ich pochodzenie. Jest to ważna rzecz, która kazdy powinien przestrzegać niezależnie od wieku. To w co wierzymy powinno być zachętą do oddawania "czci" również i tym przedmiotom, które nas w tym umacniają.
2 5 2