Które z podanych cech nie należą do ptaków: żyworodnośc, worki powietrzne, kości pneumatyczne, stałocieplnośc, zmiennocieplnośc, zęby, wole, kloaka, dwa obiegi krwi, układ krwionośny otwarty, poród, skrętki białkowe, zagniazdownik, rozwój złożony, przeobrażenie, linienie, skóra ze śluzem, komora powietrzna, zrośnięte kręgi, stekowce, nerki, archeoptak, dziobaki, jajorodnośc, radiacje.

2

Odpowiedzi

2010-03-01T15:50:02+01:00
Worki powietrzne, zmiennocieplnośc, zęby,
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-01T15:54:56+01:00
Zmiennocieplność, Zęby, Układ krwionośny otwarty, Poród, Rozwój złożony, Przeobrażenie, Skóra ze śluzem, Stekowce, Dziobak, Radiacje. Tak chyba tylko te, a przynajmniej tak mi się wydaje.

A worki powietrzne należą do ptaków, a wyróżniamy piersiowe, brzuszne i jeszcze jeden ale zapomniałam. Dzięki nim ptak może prowadzić podwójne oddychanie.