Odpowiedzi

2010-03-01T15:54:15+01:00
Oferta biura turystycznego:
Drodzy państwo informuje was o niższej cenie biura turystycznego.Ta usługa oferuje również wycieczki za darmo i posiłki za jedyne 50 groszy.Zachęcam do udziału i dziękuję za uwagę!!
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-01T15:59:07+01:00
Serdecznie zachęcamy do zwiedzenia wschodniego wybrzeża Australii. Jest ono urozmaicone urzekającymi rafami koralowymi Wielkiej Rafy Koralowej- największej bariery koralowej świata ciągnącej się na długość ponad 2000 km. Generalnie wybrzeże jest mało urozmaicone, za to wody przybrzeżne bogate są w kolorowe formy życia podwodnego oraz w urocze wyspy. Wycieczka jest niedroga tylko 400 zł. Hotel oraz posiłki są za darmo !!
10 3 10